Upute za korištenje aplikacije

Ekran za prijavu

Podaci za prijavu u aplikaciju su isti kao i za Prijava.ba sustav.
Unesite vaše korisničke podatke (korisničko ime i lozinku).
Ako želite odaberite opciju kako ne bi ste morali svaki put unositi pristupne podatke.
Nikada nemojte koristiti opciju "Zapamti me" kada se prijavljujete na uređaju koji nije vaš.
Pritisnite
Nakon uspješne prijave prikazati će vam se ekran sa listom vaših subjekata.

Ekran sa listom subjekata

Ekran sa listom subjekata

Odaberite subjekt za kojeg želite prijaviti gosta pritiskom na karticu subjekta.
Subjekte možete filtrirati pomoću pretrage search.
Sa ovog ekrana pristupate postavkama aplikacije settings.
Ako se želite odjaviti iz aplikacije to možete uraditi pritiskom na ikonu logout.

Ekran sa listom prijavljenih gostiju

Na ovom ekranu je prikazana lista prijavljenih gostiju za odabrani subjekat i vremenski period.
Dostupne informacije su ime i prezime, državljanstvo, datum prijave, status ili datum odjave.
Pritiskom na gosta otvara vam se pregled svih unesenih podataka o gostu i opcija za uređivanje gosta.
login označava datum prijave gosta.
logout označava status gosta "Nije odjavljen".
logout označava status gosta "Odjavljen" i datum odjave gosta / dnevni boravak.

Vremenski period možete mijenjati pritiskom na polje , ili odabrati iz 3 predefinirana perioda .
Goste možete filtrirati pomoću pretrage search.
Listu gostiju možete poredati pritiskom na ikonu sort. Opcije poretka su Prijava uzlazno, Prijava silazno, Odjava uzlazno, Odjava silazno.
Pritiskom na ikonu arrow_back vraćate se na ekran sa listom subjekata.

Pregled podataka o gostu

Ekran za prijavu gosta

Prijavu novog gosta započinjete sa bilo kojeg ekrana nakon što odaberete subjekat tako što pritisnete dugme .
Podatke možete popuniti ručno ili skeniranjem MRZ koda na putnom dokumentu gosta.

Ručni unos podataka

Potrebno je unijeti minimalno ove podatke o gostu:

  • Ime
  • Prezime
  • Datum rođenja
  • Spol
  • Državljanstvo
  • Vrsta putne isprave sa kojom dokazuje identitet
  • Broj putne isprave
  • Datum početka boravka
  • Adresa boravka
  • Status - osnova za eventualni obračun popusta za boravišnu taksu
  • Opcija dolaska
  • Razlog dolaska
Ukoliko stranog gosta prijavljujete uredu za strance potrebno je unijeti još ove podatke:
  • Označiti da gosta prijavljujete uredu za strance
  • Registarski broj knjige gostiju
  • Redni broj pod kojim je gost unesen u knjigu gostiju
  • Mjesto rođenja
  • Rok važenja putne isprave
Pritiskom na ikonu date_range u poljima za unos datuma otvara se kalendar za odabir datuma.

Unos podataka skeniranjem putnog dokumenta

Pritisnite na kako bi ste otvorili ekran za skeniranje dokumenata.
Skener dokumenata radi tako što sa putnog dokumenta skenira MRZ kod iz kojeg čita dostupne podatke o gostu.

MRZ kod na Ličnoj/Osobnoj iskaznici BiH

MRZ kod na Pasošu/Putovnici Republike Njemačke

Kako da skenirate dokument

  • Postavite dokument iza kamere uređaja tako da kompletan MRZ kod stane unutar crvenog pravokutnika.
  • Držite dokument mirno u ruci ili ga postavite na ravnu površinu.
  • Nemojte prekriti MRZ kod prstom ili bilo čim drugim.
  • Pokušajte izbjeći bilo kakvu refleksiju svjetlosti sa dokumenta.
  • Nemojte skenirati dokument u previše mračnom okruženju.
Nakon uspješnog skeniranja dokumenta Svi potrebni podaci o gostu će biti automatski popunjeni.
Ukoliko stranog gosta prijavljujete uredu za strance potrebno je unijeti ručno još ove podatke:
  • Označiti da gosta prijavljujete uredu za strance
  • Registarski broj knjige gostiju
  • Redni broj pod kojim je gost unesen u knjigu gostiju
  • Mjesto rođenja

Pritisnite check kako bi ste prijavili gosta u Prijava.ba sustav.
Pritisnite delete_sweep kako bi ste poništili unesene podatke.
Pritisnite close kako bi ste odustali od prijave i vratili se na prethodni ekran.

Za svaku uspješnu prijavu gosta stanje vašeg računa će biti umanjeno za jednu prijavu. Ukoliko ste potrošili sve zakupljene prijave ili je istekla valjanost zakupljenog paketa morati će te nadoplatiti vaš račun novim paketom prijava po vašem izboru.

Da bi ste provjerili stanje vašeg računa pogledajte 10. Stanje Prijava.ba računa
Da bi ste nadoplatili vaš račun pogledajte 11. Nadoplata Prijava.ba računa

Ekran za skeniranje dokumenata

Podaci o gostu

Uređivanje podataka o gostu započinjete tako što u pregledu prijavljenih gostiju pritisnete na gosta kojem želite urediti podatke.
.
Nakon toga odaberite opciju .

Pojavljuje se ekran "Uredi podatke" gdje možete ručno izmijeniti podatke o gostu ili skenirati putni dokument.
Pritiskom na ikonu date_range u poljima za unos datuma otvara se kalendar za odabir datuma.
Ukoliko podatke mijenjate skeniranjem dokumenta, nakon obavljenog skeniranja svi prethodno uneseni podaci koji se razlikuju od skeniranih biti će zamijenjeni.
Za upute kako skenirati dokument pogledajte pod 4. Prijava gosta

Pritisnite check kako bi ste spremili izmjene.
Pritisnite delete_sweep kako bi ste očistili polja za unos.
Pritisnite close kako bi ste odustali od izmjene podataka i vratili se na prethodni ekran.

Izmjena podataka o gostu je besplatna, te ne morate imati zakupljen paket kako bi isto bilo moguće napraviti.

Ekran za uređivanje podataka

Podaci o gostu

Brisanje gosta radite tako što u pregledu prijavljenih gostiju povučete na lijevo gosta kojeg želite obrisati.

Nakon toga prikazati će vam se potvrdni ekran sa pitanjem da li ste sigurni da želite obrisati gosta.

Pritiskom na opciju "Obriši" gost se uklanja sa liste prijavljenih gostiju i pojavljuje se poruka u dnu ekrana da će gost biti obrisan sa opcijom "Vrati".
.
Opcija za vraćanje obrisanog gosta biti će prikazana na ekranu 3 sekunde. Ukoliko ne pritisnete na opciju dok je prikazana, gost će biti trajno obrisan i neće biti moguće vratiti njegove podatke osim na način da ga ponovo prijavite kao novog gosta.
Ako ste pritisnuli na opciju "Vrati", gost će biti vraćen na pregled prijavljenih gostiju.

Ekran za uređivanje podataka

Ekran sa listom neodjavljenih gostiju

Na ovom ekranu su prikazani svi neodjavljeni gosti bez obzira na datum prijave.

Odjavu gosta radite na način da iz liste neodjavljenih gostiju pritisnete na gosta kojeg želite odjaviti. Tada vam se pojavi ekran za odjavu gosta gdje odaberete datum odjave ili uključite opciju "Dnevni boravak".
Nakon toga pritisnete na opciju "Spremi".

Neodjavljene goste možete filtrirati pomoću pretrage search.
Listu neodjavljenih gostiju možete poredati pritiskom na ikonu sort. Opcije poretka su Prijava uzlazno, Prijava silazno, Odjava uzlazno, Odjava silazno.
Pritiskom na ikonu arrow_back vraćate se na ekran sa listom subjekata.

Odjava gosta

Ekran financije

Na ovom ekranu su prikazani financijski podaci. U vrhu ekrana je grafikon sa iznosom boravišne takse po mjesecima za posljednjih 12 mjeseci. Ispod grafikona je lista financijskih kartica po mjesecima.

Na svakoj financijskoj kartici gore lijevo je prikazano za koji mjesec i godinu su podaci.
Gore desno je podatak o ukupnoj boravišnoj taksi za taj mjesec.

Ispod toga je lista svih statusa gostiju koji su boravili taj mjesec sa podacima o broju gostiju, ostvarenim noćenjima i iznosom boravišne takse.

person označava broj gostiju.
dark_mode označava broj ostvarenih noćenja.
payments označava iznos boravišne takse.

Ekran statistika po gostima

Na ovom ekranu su prikazani statistički podaci. U vrhu ekrana je padajući izbornik za odabir različitih statističkih podataka. Ispod je lista statističkih kartica po mjesecima.

Na svakoj statističkoj kartici s lijeva na desno su prikazani podaci: date_range mjesec i godina, person broj gostiju, dark_mode ostvarena noćenja.

Ispod toga je lista sa pripadajućim statističkim kategorijama i podacima o broju gostiju i ostvarenim noćenjima.

person označava broj gostiju.
dark_mode označava broj ostvarenih noćenja.

Dostupni su slijedeći statistički podaci:

  • Statistika po gostima
  • Statistika po državama
  • Statistika po dobi gostiju
  • Statistika po lokaciji gostiju
  • Statistika po statusu gostiju
  • Statistika po spolu gostiju

Ekran statistika po statusu gosta

Ekran pretplata

U vrhu ovog ekrana je prikazano trenutno stanje vašeg računa.
Prikazan je broj preostalih prijava i datum kada istiće valjanost vaše pretplate.

Vaš račun možete nadoplatiti u bilo koje vrijeme sa jednim od dostupnih paketa.

Ekran pretplata

Kako bi ste nadoplatili vaš račun kroz aplikaciju potrebno je prvo da odaberete paket.
Kada ste odabrali željeni paket pritisnite dugme "Kupi", nakon čega vam se otvara ekran za plaćanje.

Na ekranu za plaćanje popunite polja sa podacima kartice s kojom plaćate, te označite da se slažete sa uvjetima plaćanja.
Pritisnite dugme "Plati" i sačekajte da se transakcija obradi.

Nakon uspješno obavljene transakcije biti će te vraćeni na ekran sa stanjem pretplate gdje će te odmah vidjeti novo stanje vašeg korisničkog računa.

Nadoplatu računa možete napraviti i putem ove stranice karticom ili bankovnom uplatnicom.

Ekran plaćanje

Ekran sa listom subjekata

Pritisnite arrow_back da bi ste se vratili na ekran sa listom subjekata.
Pritisnite logout na ekranu sa listom subjekata za odjavu iz aplikacije.

Ekran za prijavu u aplikaciju

Ekran postavke aplikacije

Pritisnite arrow_back da bi ste se vratili na ekran sa listom subjekata.
Pritisnite settings na ekranu sa listom subjekata da otvorite postavke aplikacije.

Dostupne postavke:

  • Zapamti subjekt
    Ako je opcija isključena, prilikom pokretanja aplikacije biti će prikazana lista dostupnih subjekata. Kada je opcija uključena, prilikom pokretanja aplikacije automatski će se otvarati ekran sa listom prijavljenih gostiju za posljednji odabrani subjekt.
  • Učitaj fotografiju subjekta
    Neki subjekti imaju dodanu personaliziranu fotografiju. Ako je opcija uključena umjesto logotipa aplikacije, na listi subjekata biti će prikazana ta fotografija, ukoliko je ona dodana.
  • Zapamti odabrani period
    Ako je opcija isključena, prilikom prikaza ekrana sa listom prijavljenih gostiju zadani period će uvijek biti trenutni mjesec. Ako je opcija uključena, prilikom prikaza ekrana sa listom prijavljenih gostiju odabrani period će biti onaj koji je posljednji odabran ručno.
  • Tema
    Postoje 3 opcije.
    1. opcija je "Definirano sustavom", kada je označena, izmjenom svijetle i tamne teme upravlja Android OS na vašem uređaju.
    2. opcija je "Svjetla tema", kada je označena, aplikacija uvijek koristi svijetlu temu.
    3. opcije je "Tamna tema", kada je označena, aplikacija uvijek koristi tamnu temu.

Ekran sa listom subjekata

Prijava.ba kolačići


Koristimo kolačiće kako bi smo unaprijedili vaše iskustvo na našoj web stranici.

Prihvati sve Samo nužni
Želite znati više?