Uvjeti kupovine i plaćanja

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na aplikaciji Prijava.ba, u daljnjem tekstu Aplikacija, te web stranicama prijava.ba i app.prijava.ba u daljenjem tekstu Web stranice. Trgovac je SOR Studio Level, vl. Mario Mijić, Novi Travnik, a Kupac je fizičko ili pravno lice koje Trgovcu izvrši plaćanje odabranog proizvoda putem kreditnih kartica ili virmanom.

1. Proizvodi

Proizvodi koji se prodaju putem Aplikacije i Web stranica smatraju se digitalnim dobrima, te kao takvi nemaju fizičku formu i ne podliježu standardnim načinima narudžbe i isporuke.

2. Naručivanje

Kupac naručuje proizvod odabirom jednog od ponuđenih paketa putem Aplikacije ili Web stranica.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama. Trgovac nije PDV obveznik, te stoga iznos PDV-a nije niti iskazan.
Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

3. Načini plaćanja

3.1. Plaćanje karticama

Jednokratno plaćanje kreditnim karticama Visa, MasterCard, Maestro - svih banaka.

Sva plaćanja kreditnim karticama biti će provedena u BAM (KM) valuti. Ukoliko se plaćanje vrši karticom koju nije izdala neka od banaka u Bosni i Hercegovini iznos za koji se tereti vaš račun biti će prikazan u vašoj lokalnoj valuti pretvoren po trenutnom tečaju udruženja koje je izdalo kreditnu karticu.

3.2. Virmansko plaćanje - općom uplatnicom ili Internet bankarstvom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, aktivirati ćemo odabrani paket.

4. Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog uređaja (mobitel, tablet, računar, …) i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa.

Monri Payment Gateway je certifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.

Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

5. Isporuka / aktivacija

Proizvodi koji se prodaju u Aplikaciji i na Web stranicama se ne isporučuju u fizičkom obliku, nego se isti aktiviraju po izvršenom plaćanju.

Pri plaćanju kreditnim karticama aktivacija plaćenog paketa se aktivira odmah nakon uspješno obavljenog plaćanja.

U slučaju plaćanja virmanom – općom uplatnicom ili Internet bankarstvom aktivacija plaćenog paketa se obavlja po zaprimljenoj uplati, najčešće slijedeći radni dan.

Ako Kupcu nije aktiviran proizvod odmah nakon plaćanja kreditnom karticom ili nakon zaprimljene uplate Virmanom ili Internet bankarstvom, Kupac ima pravo o tome obavijestiti Trgovca kako bi se poduzele adekvatne radnje i riješio u što kraćem roku.

Nakon aktivacije Kupac može odmah početi koristiti Proizvod.

6. Reklamacije

Trgovac se obavezuje isporučiti Proizvod koji odgovara opisu naručenog i plaćenog Proizvoda navedenog u Aplikaciji i Web stranicama Trgovca.

Eventualne foto, video i audio ilustracije Proizvoda u Aplikaciji i Web stranicama ne moraju odgovarati stvarnom Proizvodu, te Kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju neispravnosti Proizvoda, Kupac je dužan reklamirati Proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira neispravnost Trgovac će u roku 3 (tri) radna dana ocijeniti osnovanost reklamacije. Ukoliko se reklamacija pokaže osnovanom Trgovac će u što kraćem roku otkloniti neispravnosti, a Kupcu će se Proizvod vratiti na početno stanje. U slučaju navedenog Kupac nema pravo tražiti povrat novca.

Zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru Trgovca, Trgovac se obavezuje refundirati stanje Proizvoda koje je potrošeno zbog kvara, za što Kupac ne snosi nikakve troškove.

U slučaju da Kupac ne može koristiti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za Trgovca, već su uzrokovani od strane Kupca, operatera ili treće osobe Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan Kupcu refundirati stanje Proizvoda ili Proizvod.

7. Općenito

Trgovac zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijeniti će se na korištenje Aplikacije i Web stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.

Usluge koje Vam pruža Trgovac ne uključuju troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Trgovac nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.

Iako Vam SOR Studio Level nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, SOR Studio Level ne može garantirati da će usluge u Aplikaciji i Web stranicama odgovarati Vašim potrebama. SOR Studio Level također ne može garantirati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite e-mail info@prijava.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

Posljednja izmjena: 21. 4. 2023.

Prijava.ba kolačići


Koristimo kolačiće kako bi smo unaprijedili vaše iskustvo na našoj web stranici.

Prihvati sve Samo nužni
Želite znati više?